AKTUĀLI

Vēlam veiksmīgu nedēļu >>> Ņemot vērā Pasaules veselības organizācijas 2020.gada 11.marta paziņojumu, ka saslimšana ar Covid-19 ir sasniegusi pandēmijas apmērus, kā arī pamatojoties uz ministru kabineta rīkojumu Nr.103, izdots Rīgā 2020.gada 12.martā “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”, ar kuru nolemts izsludināt visā valsts teritorijā ārkārtējo situāciju no lēmuma pieņemšanas brīža līdz 2020. gada 14. aprīlim ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību ārkārtējās situācijas spēkā esamības laikā, pašvaldību iestādes, izvērtējot situāciju, iespēju robežās nodrošinās klātienes pakalpojumu sniegšanu attālināti. Labklājības ministrija: Spēkā stājušās normas iedzīvotāju atbalstam Covid-19 slimības izplatības laikā. No 25. līdz 28. martam Ādažu poligonā norisināsies militārās mācības “Iron Spear 2020”, 26.martā kaujas šaušanas vingrinājumi notiks arī diennakts tumšajā laikā Inčukalna novada pašvaldība, laikā, kad valstī noteikta ārkārtējā situācija saistībā ar vīrusa COVID 19 izplatību, aicina iedzīvotājus būt atbildīgus un ievērot rekomendētos noteikumus, lai mazinātu un ierobežotu vīrusa izplatību.

attēls

Novads. Inčukalna novada dome aicina pievienoties savam kolektīvam juristu/i iepirkuma jomā

0000-00-00

Inčukalna novada dome izsludina pieteikšanos uz JURISTS/-E IEPIRKUMU JOMĀ amatu

 

Prasības pretendentam/ei:

  • - augstākā juridiskā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds);
  • - profesionālā pieredze jurisprudences jomā vismaz 2 gadi;
  • - ļoti labas zināšanas komerctiesībās;
  • - pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu;
  • - pieredze iepirkumu dokumentu projektu (publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu) sagatavošanā;
  • - pārzināt rīkojumu, aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu dokumentu izstrādi,
  • - publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana;

- izteikta analītiskā domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta;

- normatīvo aktu pārzināšana, spēja metodoloģiski pareizi atrast, analizēt un piemērot tiesību normas;

- spēja argumentēt un izklāstīt juridiskos slēdzienus;

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku;

- teicamas saziņas un prezentācijas prasmes, spēja ātri novērtēt situāciju un pieņemt pamatotus lēmumus;

- pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

Pienākumi:

  • - piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā;
  • - izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu organizēšanu;
  • - publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana;
  • - līgumu projektu izstrādāšana, saskaņošana;
  • - dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana par veiktajiem iepirkumiem;
  • - līgumu un citu juridiska rakstura dokumentu izskatīšana un sagatavošana;
  • - juridiska rakstura konsultāciju sniegšana darbiniekiem;
  • - sagatavot iepirkumu dokumentu lietas nodošanai arhīvā;
  • - gatavot izpildrīkojumus (nekustamā īpašuma nodokļa parādu piedziņa);
  • - pārstāvība tiesās, Iepirkumu uzraudzības birojā;
  • - spēja veikt kvalitatīvu darbu saspringtos apstākļos.
  •  

CV un motivācijas vēstules ar norādi "Jurists/-e iepirkumu jomā” sūtīt uz Inčukalna novada domes  e-pastu: dome@incukalns.lv līdz 02.08.2016. ieskaitot.

 
 

Darba vieta Inčukalna novada dome

Darba alga: bruto EUR 1229,-





Komentāri
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam