AKTUĀLI

Vēlam veiksmīgu nedēļu >>> Ņemot vērā Pasaules veselības organizācijas 2020.gada 11.marta paziņojumu, ka saslimšana ar Covid-19 ir sasniegusi pandēmijas apmērus, kā arī pamatojoties uz ministru kabineta rīkojumu Nr.103, izdots Rīgā 2020.gada 12.martā “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”, ar kuru nolemts izsludināt visā valsts teritorijā ārkārtējo situāciju no lēmuma pieņemšanas brīža līdz 2020. gada 14. aprīlim ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību ārkārtējās situācijas spēkā esamības laikā, pašvaldību iestādes, izvērtējot situāciju, iespēju robežās nodrošinās klātienes pakalpojumu sniegšanu attālināti. Labklājības ministrija: Spēkā stājušās normas iedzīvotāju atbalstam Covid-19 slimības izplatības laikā. Inčukalna novada pašvaldība, laikā, kad valstī noteikta ārkārtējā situācija saistībā ar vīrusa COVID 19 izplatību, aicina iedzīvotājus būt atbildīgus un ievērot rekomendētos noteikumus, lai mazinātu un ierobežotu vīrusa izplatību. XII Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkus pārceļ uz 2021.gadu

attēls

Vidējā satiksmes intensitāte uz valsts galvenajiem ceļiem turpina pieaugt

2019-02-14

Vidējā diennakts satiksmes intensitāte vai plūsma valsts galveno autoceļu tīklā 2018. gadā bija pieaugusi par 4 %, salīdzinot ar 2017. gadu, un bija 6 216 transporta vienības diennaktī uz ceļa kilometru. Kopš 2011. gada satiksmes intensitāte pastāvīgi pieaug, un 2018. gadā tā bija par 34 % lielāka nekā 2011. gadā.

Blīvākā satiksme, rēķinot katru ceļu visā tā garumā, ir uz valsts autoceļiem Pierīgā: uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) – 10752 un uz Rīgas apvedceļa A5 (Salaspils–Babīte) – 12525, kā arī uz Bauskas šosejas (A7) – 12021 un uz Jelgavas šosejas (A8) – 12104 autotransporta vienības vidēji diennaktī uz ceļa kilometru. Viszemākā satiksmes intensitāte ir uz vietējās nozīmes autoceļiem.

Ņemot vērā pieaugošo satiksmes intensitāti, arvien aktuālāks kļūst jautājums par valsts autoceļu tīkla attīstību – jaunu ceļu būvniecību un esošo paplašināšanu. No šādiem projektiem vistuvāk realizācijai ir Ķekavas apvedceļa izbūve, kas tiks realizēta publiskās un privātās partnerības projekta veidā. Partnerības iepirkums tika izsludināts pērn decembrī un norit trīs kārtās, paredzot, ka uzvarētājs varētu tikt paziņots šogad decembrī, savukārt projektēšana un būvniecība notiktu 2020.-2023. gadā. Bauskas šosejas (A7) posms no Rīgas līdz Ķekavai ir viens no noslogotākajiem valstī un satiksmes intensitāte konkrētajā Pierīgas posmā sasniedz pat 17 000 transporta vienību diennaktī. Bauskas šoseja turklāt ir vienīgais ceļš, kas ienāk Rīgā ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

Kā potenciālais nākamais projekts, kuru būtu nepieciešams realizēt, uzlabojot satiksmes plūsmu, ir Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers– Saulkalne) pārbūve par divu brauktuvju ceļu.

Informāciju sagatavoja VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa. Papildu informācijai: 67028260; komunikacija@lvceli.lv.





Komentāri
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam