AKTUĀLI

Ņemot vērā epidemiologu izvērtējumu par pieaugošiem Covid-19 izplatības riskiem, no 9. novembra līdz 6. decembrim Latvijā tiek izsludināta ārkārtējā situācija, nosakot stingrus veselības drošības pasākumus, vienlaicīgi garantējot iedzīvotāju pamattiesību ievērošanu un piekļuvi pakalpojumiem pamatvajadzību nodrošināšanai. Apmeklētājus, kuri pieņemamajās dienās ierodas Inčukalna novada pašvaldībā, Vangažu pilsētas pārvaldē, Inčukalna novada Sociālajā dienestā, Bāriņtiesā, Dzimtsarakstu nodaļā, Būvvaldē vai citā pašvaldības struktūrvienībā, lūdzam lietot sejas aizsargmasku, kā arī ievērot jau iepriekš noteikto divu metru distanci un izmantot roku dezinfekcijas līdzekļus.

Darba laiks, Rekvizīti

Kontakti Inčukalna novada domē:

  • Kancelejas kontakta tel.: 67977310
  • Mob. tel. 26181294
  • e-pasts: dome@incukalns.lv
  • Klientu apkalpošanas centra tel.nr. 66954820

Kontakti Vangažu pilsētas pārvaldē:


 

Inčukalna novada pašvaldības administrācijas darba laiks:

  • Pirmdienās - no 09:00 līdz 12:00, no 13:00 līdz 19:00
  • Otrdienās - no 08:00 līdz 12:00, no 13:00 līdz 17:00
  • Trešdienās - no 08:00 līdz 12:00, no 13:00 līdz 17:00
  • Ceturtdienās - no 08:00 līdz 12:00, no 13:00 līdz 18:00
  • Piektdienās - no 08:00 līdz 14:00
Inčukalna novada pašvaldības kases darba laiki:                              

Inčukalna novada domes kase:

  • Pirmdien no plkst. 09.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 19.00;
  • Ceturtdien no plkst. 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 18.00.

Vangažu pilsētas pārvaldes kase:

  • Pirmdien no plkst. 09.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 19.00;
  • Ceturtdien no plkst. 08.00 līdz 12.00 un no  13.00 līdz 18.00.
Inčukalna novada pašvaldības rekvizīti:

Inčukalna novada pašvaldība
Reģ. Nr. 90000068337
Atmodas iela 4, Inčukalns, Inčukalna novads, LV - 2141
Norēķinu konti:

  • AS SEB banka Siguldas filiāle, LV90UNLA0027800130800
  • AS Swedbank, LV23HABA0551006519264

NOSŪTĪT JAUTĀJUMU